sobota, 30 stycznia 2016

Medyczny Tag Książkowy

 
Pomysł na taki post podrzuciła mi Zatracona w słowach. Kiedy przeglądałam jej blog. Zapraszam do niej :D.
 


1. Anestezjologia – książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

Po dłuższych namysłach i przemyśleniach, znalazłam...i wtedy zorientowałam się, że chyba dobrze się nie rozglądałam. Chodzi mi oczywiście o Rainbow Rowell i jej książkę "Fangirl". Dla mnie ta książka jest słaba, choć ją posiadam tak samo jak jej pierwszą powieść. Myślałam, że będą lepsze i ciekawsze.
 

2. Diagnoza – smutna książka.

Ostatni tom serii "Więzień Labiryntu" Jamesa Dashnera , czyli "Lek na śmierć" to jak dla mnie idealna propozycja do tego podpunktu. Kiedy czytałam tą książkę czułam tylko smutek, bo to strasznie smutna książka.
 

3. Zawał – książka z nagłym zwrotem akcji.

"Oddam ci słońce" Jandy Nelson...wiele ciekawych zwrotów akcji. Ten moment kiedy myślałam, że przewidziałam wszystko, a tu taki zaskakujący zwrot akcji. :D
 

4. Dentysta – książka, której szczerze nie lubisz.

"Eleonora i Park" Rainbow Rowell, ale pewnie znalazłabym po dłuższym namyśle jeszcze wiele innych książek, których szczerze nie lubię. Tą jednak mam na półce i widzę ją jak zerknę na swoją półkę prawie od razu...gdyby nie to, że mam książki ustawione alfabetycznie pewnie zmieniłabym jej położenie.
  

 5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... – książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

"Wierna" Veroniki Roth to na pewno książka z niespodziewaną śmiercią. Ci którzy przeczytali wiedzą o co mi chodzi. 
 

6. Operacja – książka, podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

"Igrzyska Śmierci" Susanne Collins to książka, którą czytałam z zapartym tchem i nie mogłam doczekać się co dalej.
 

7. Pobieranie krwi – krwawa książka!

Mam do tego podpunktu całą serie, no ale skoro mam wybrać jedną książkę to wybieram "Jutro 3" Johna Marsdena. Tam było dużo krwi, choć w 5 części jak dobrze pamiętam też krew się lała. No, ale 3 bardziej kocham :3
 

8. Komu lekarstwo? – książka z gorzkim zakończeniem.

"Księga cmentarna" Neila Gaimana to idealny przykład. Choć dla wielu to takie optymistyczne zakończenie jak dla mnie to było takie niesprawiedliwe i smutne.
   

9. Zawroty głowy – książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

"Wybrani" C.J.Daugherty. #TeamSylvin <3
 

10. Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?  

 Wszystkich którzy ten post przeczytają...piszcie w komentarzach wasze propozycje. :D
 
 
:D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz