środa, 20 stycznia 2016

TOP 5...Książek na Ferie Zimowe

Trzecia środa miesiąca, czyli TOP 5. Tym razem z wspaniałymi propozycjami na Zimowe Ferie. U mnie zaczynają się one 1 lutego, więc jeszcze się uczę, ale może już niektórzy z was odpoczywają. Zapraszam do czytania.
 
 

5. "Dwanaście prac Herkulesa" A.Christie

 
Mistrzyni kryminału i jej opowiadania z Herkulesem Poirot w roli głównej.
Ta książka jest dla każdego, nawet dla osób, które za kryminałami nie przepadają, bo ja osobiście dzięki Christie pokochałam takie książki. Ja w swoje ferie na pewno to przeczytam.
 

4. "Imperium ognia" S.Tahir

 
Wszyscy to znają i polecają.
Ja osobiście posiadam, ale nie po drodze z przeczytaniem na pewno uczynię to w ferie.
Zapierająca dech w piersi historia o honorze, miłości, poświęceniu i walce o wolność.. Laia należy do kasty Uczonych – w bezwzględnym Imperium tacy jak ona są zepchnięci na margines, stale inwigilowani i prześladowani. Dziewczyna usiłując ocalić brata wstępuje do buntowników.
 

3."Musimy coś zmienić" S.Hall

 
Nie którzy mają ferie w Święto Zakochanych.
Urocza książka o miłości dwojga ludzi z 14 perspektyw to idealna propozycja na to święto.
Świetne poczucie humoru, bo nawet wiewiórka i ławka mają swoje zdanie na temat głównych bohaterów i ich postawy. Powiem tyle to jest genialna publikacja.
 

2. "Cień i Kość" L.Bardugo

 
Książka, której niedawno ukazał się ostatni tom, a ja nadal nie przeczytałam pierwszego.
Naprawdę jestem do tyłu z nowościami, więc ferie są po to by takie zaległości nadrobić i tę trylogię mam w planach nadrobić, bo wszyscy chwalą, a ja nie wiem o co chodzi.
 

1. "Co ze mnie zostało." K.Zhang

 
Moje must read w te ferie, bo kocham tę okładkę i kocham tę historię.
Jeśli zawiodę się na tej książce to potnę się mydłem. Wysoko postawiłam poprzeczkę i się teraz tego boję, że jednak to będzie dno, ale trzeba spróbować.
 
 
Oto TOP 5 tego miesiąca. Czytaliście coś z tej listy, a może macie inne plany na ferie. Pochwalcie się u dołu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz