piątek, 1 stycznia 2016

Przeminęło z wiatrem: Grudzień 2015

Dopiero co podsumowałam listopad, a tu już grudzień przeminął, ale ten czas szybko leci. Mimo, że w pierwszym tygodniu grudnia, byłam chora oraz trwa przerwa świąteczna moje dane książkowe, są ubogie i martwi mnie to :(. Przejdźmy do statystyk.

Na początek:

Szczęśliwego i Zaczytanego Nowego Roku!!!

 
 
Książki zakupione w Grudniu
 
 
1."Australijczyk" M. Niedźwiedzki
2."Imperium ognia" S.Tahir
 
Książki przeczytane w Grudniu
 
 
1. "Playlist for the dead" M.Falkoff
2. "Misja Ivy" A.Engel
3. "Król Edyp" Sofokles
4. "Ruiny Gorlandu" J.Flanagan
5. "Płonący Most" J.Flanagan
 
Wstępne plany na Styczeń
 
 
1. "Podaruj mi miłość: 12 świątecznych opowiadań" Zebrała S.Perkins
2. "Baśniobór 5" B.Mull
3. "Utrata" R.V.Dynken
4. "Kruk" K.Creagh
5. ''Ziemia skuta lodem'' J.Flanagan
 
Zadziwiająca książka grudnia
 
 "Misja Ivy" A.Engel
 
Cytaty grudnia

"Córka, żona, morderczyni, zdrajczyni - to wszystko dawne wersje mnie. Teraz muszę być twardą wojowniczką."
"Wszystko o co warto walczyć, co warto mieć, jest trudne."
"Misja Ivy" A.Engel

Filmy grudnia

Kochajmy się od święta
 Ośmioklasiści nie płaczą

Piosenka grudnia

"Kolęda Warszawska" Margaret



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz