wtorek, 2 lutego 2016

Przeminęło z wiatrem: Styczeń 2016

Witam w podsumowaniu kolejnego miesiąca. Ten miesiąc był cudowny, dużo książek zakupionych, jeszcze więcej przeczytanych :D Teraz do 14 lutego mam ferie, więc czeka mnie kolejny zaczytany miesiąc, bo nie planuje próżnować i czytać do upadłego. No to zaczynamy:
 

Książki zakupione w Styczniu

 
 
1. "Dwanaście prac Herkulesa" A.Christie - wymiana
2. "Co ze mnie zostało?" K.Zhang
3. " Ania z Avonlea" L.M.Montgomery
4. "Ania na uniwersytecie" L.M.Montgomery
5. "Wymarzony dom Ani" L.M.Montgomery
6. "Ania z Szumiących" L.M.Montgomery
7. "Miasto Kości" C.Clare
8. "Pod kloszem" M.Wolitzer
 

Książki przeczytane w Styczniu

 
 
1."Ziemia skuta lodem" J.Flanagan
2. "Bitwa o Skandię" J.Flanagan
3. "Czarnoksiężnik z Północy" J.Flanagan
4. "Oblężenie Macidaw" J.Flanagan
5. "Córka zjadaczki grzechów" M.Salisbury
6. "Lola i chłopak z sąsiedztwa" S.Perkins
7. "Miasto Kości" C.Clare
8. "Baśniobór 5" B.Mull
9.  "Księga cmentarna" N.Gaiman
10. "Utrata" R.V.Dynken
11. "Pod kloszem" M.Wolitzer

Wstępne plany na Luty

 
 
1."Co ze mnie zostało." K.Zhang
2. "Cień i Kość" L.Bardugo
3. "Imperium ognia" S.Tahir
4. "Dwanaście prac Herkulesa" A.Christie
5. "Kruk" K.Creagh
6. "Podaruj mi miłość: 12 świątecznych opowiadań" Zebrała S.Perkins

Zadziwiająca książka Stycznia

"Pod kloszem"
M.Wolitzer

Cytat Stycznia

"Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym"
 "Miasto Kości" C.Clare

Film Stycznia

 Wiek Adeline

Piosenki Stycznia

 "Monsters" Ruelle
"W Dobrą Stronę" Dawid Podsiadło
 

1 komentarz:

  1. Matko ile przeczytanych książek o.O
    Co do serii o Ani.. to też mam zamiar to nadrobić.
    12 prac... bardzo polecam :)
    A do mista kości zabieram się już tak długo :(
    Dzięki za odwiedzanie :)
    Super blog 3maj tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń