niedziela, 20 marca 2016

Top 5...Książek na Post

Tak wiem ten post powinien pojawić się w środę, ale w ten dzień byłam bardzo zajęta. Kiedy sprawdziłam w kalendarzu i ujrzałam dodatkową środę w tym miesiącu postanowiłam przeznaczyć go na recenzję...Więc zapraszam dziś na Top 5...Książek na Post.
Zdecydowałam, że będą to książki w których widoczna jest zmiana bohaterów na dobre. Ciekawe jak wam przypadnie do gustu ta lista i co waszym zdaniem powinno być inaczej. Oraz wasze propozycje. Piszcie w komentarzach. :D


5."Co ze mnie zostało." K.Zhang



W tym przypadku bardziej chodzi o Evę niż Addie. Eva z bardzo słabej duszy stała się z upływem czasu i ćwiczeń na tyle potężna by móc kontrolować wspólne dla nich ciało.

4."Niezgodna" V.Roth



Choć wydaje mi się że bohaterka od samego początku miała wrodzoną pewność siebie, jednak z czasem ta cecha zdominowała i z posłusznej Altruistki, stała się potężną Nieustraszoną i przywódczynią rebelii.
PS. Uważam też że seria ta skończyła się tak jak powinna. Właśnie tego brakowało mi w Igrzyskach Śmierci.

3."Wybrani" C.J.Daugherty



Jak z wandala stać się osobą, która musi uratować świat biznesmenów i polityków. Proste trzeba odnaleźć Akademię Cimmeria i być rodziną z jakąś osobistością. Allie jest wspaniałym przykładem jak z dna można powstać na same szczyty i że w drodze na ten szczyt też zdarzają się upadki.

2."Oddam ci słońce." J.Nelson



Tu bardziej chodzi o Noaha niż Jude, choć oboje ucierpieli jednakowo. Choć to Noah bardziej zawinił nie mówiąc prawdy to Jude tak jakby mu się odgryzła. Przemiany charakterów w tej książce to istna poezja. Warto zapoznać się z tą lekturą i moją recenzją z listopada. :D

1."Pod kloszem" M.Wolitzer

 

Tak moim planem jest zatrucie waszego życia tą książką. Jednak przemiana bohaterki w tej publikacji jest tak namacalna, że aż szokuje. Więc zapoznajcie się z nią. Nic to nie kosztuje a może to zmienić wasze nastawienie do świata. :D

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz