środa, 9 marca 2016

Przygotowanie do recenzjii...Red Queen Book Tag

Już z samego tytułu pewnie wywnioskujecie, że w Niedziele pojawi się recenzja "Szklanego miecza" V.Aveyard. Jednak na razie musicie zadowolić się samym Tagiem związanym z tą serią. :D

1. "Czerwona królowa" - Książka, po której nie spodziewałeś się, że tak bardzo Ci się spodoba.

Nikt się pewne nie zdziwi, jeśli mój wybór padnie na "Pod kloszem" M.Wolitzer. Od książki wiele nie wymagałam, bo seria "Myśl-nik" Bukowego lasu, nie przypadła mi do gustu, ale przełamałam się i przeczytałam tą książkę. I jak wiecie zakochałam się.

2. Norta - Świat, w którym mógłbyś zamieszkać.

Obóz w Wodospadach Cienia to miejsce idealne dla mnie. Tylko zastanawiam się jakim nadnaturalnym zostać. Zastanawiam się między zmiennokształtnością, a elfem, choć bardziej zmiennokształtnym, zostanę kotem. Hahahaha <3


3. Mare - Bohater/ka zmagający/a się z problemami.

Dziewczyna zastanawiająca się jakie życie wybrać. Jednego dnia jest bogata, ale z problematyczną rodziną. Drugiego zaś biedna, ale kochana. Jednak musi szybko podjąć decyzję, gdyż w jednej z nich zamykają w psychiatryku, oraz pojawia się miłość. To jest problem, ja też bym miała dylemat.


4. Maven - Bohater/ka, którego/którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.

Nolan to przykład bohatera, którego ubóstwiam, a zarazem nie nawiedzę. Jak można być tak durnym, a zarazem tak kochanym. Ja nie wiem, ale wiem że to możliwe. :D 


5. Cal - książka, po której spodziewałeś się czegoś więcej.

Tu pokazuje wam moją ostatnią recenzje i wielkie rozczarowanie. Tyle dobrych recenzji, a u mnie mogiła. Więcej w recenzji :D


6. Srebrni i Czerwoni - drugoplanowy/a bohater/ka, który/która znaczy dla Ciebie więcej niż pierwszoplanowy.

Sierra oczywiście, więcej w recenzji, ale jej poświęcenie by odnaleźć brata, jest dla mnie zrozumiałe. Sama zrobiłabym wszystko, by w takiej sytuacji odzyskać swoją siostrę :D


7. "Szklany miecz" - Książka, którą obecnie najbardziej chcesz przeczytać.

Najciekawsze jest to, że ja nie wiem o czym jest tak książek, ale nie mówcie mi, bo sama chcę to odkryć.


Pozdrawiam :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz