środa, 22 czerwca 2016

Tydzień z zajeszka.books: TOP 5...Książek na Wakacje


5. "Ktoś mnie pokocha"



Nie przekonała mnie wersja świąteczna tej serii, ale jest 20% szans że dam tym książkom drugą szansę.

4. "Dziesięć płytkich oddechów"



Pragnę to przeczytać, bo dużo na ten temat słyszałam i okładki w tej serii są przecudowne więc na pewno zagłębie się w jej treść.

3. "Wszechświat kontra Alex Woods"



Już trochę widziana, ale nadal przede mną, ale tyle już osób mi polecało tą książkę że to taki wakacyjny must have.

2. "Ponad wszystko"



Okładka do mnie przemawia jak i pozytywne opinie...

1. ...


Pozostawiam ten numer dla was, bo każdy w te wakacje musi coś nadrobić. Polecajcie w komentarzach to może po coś sięgnę :D


Pozdrawiam :D

2 komentarze:

  1. "Ktoś mnie pokocha". Mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w trakcie Wszechświat kontra Alex Woods i jak na razie jestem całkiem zadomolona. Pozostałe książki jakie wypisałaś juz dawno miałam w swoich planach. Do tego dokładam pozostałe 7 jakie wypozyczylam z biblioteki. To będą ciekawe wakacje 😃💕
    Zapraszam do nas
    za-ksiazkowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń