niedziela, 6 listopada 2016

Rocznica bloga!!!




Matko jak to szybko zleciało. Dopiero co się wahałam, czy aby na pewno dam sobie radę i czy na pewno się do tego nadaję, a teraz mija już rok. Chciałabym zrobić w tym poście takie podsumowanie ogólne tego roku. Blog jak na razie prowadzi mi się świetnie, choć były jego wzloty i upadki oraz ciche miesiące. Chcę go nadal prowadzić przy okazji wskrzeszając stare dobre serie na tym blogu, które przez ostatnie miesiące zaniedbywałam. W pracy jest też kilka nowych pomysłów. Liczę na to że nie zawiodę. Chcę też zacząć pracę z wydawnictwami, ale jakoś m iż tym nie po drodze.

Jednak najpierw chcę podziękować dwóm osobom:
1. Zuzka M. znam cię już naprawdę długo, bo od publikacji mojego pierwszego bloga, który był opowiadaniem. To ty nauczyłaś mnie jak mam pisać opisy i kiedy znalazłam twój pierwszy komentarz na tym blogu nie posiadałam się z radości.
2. posredniczkaa to twoje komentarze choć krótkie dają mi ogromnego kopa do działania, oraz twoja systematyczność powoduje, że chcę starać się coraz bardziej. Dziękuję :D

No dobrze to przejdźmy do ogólnego podsumowania:

Przez ten rok tworzyłam dwie serie:
1. TOP 5...
2. Ekranizacja vs. Książka

Napisałam 31 recenzji.

Zaobserwowało mnie 10 osób.
Blog miał 1675 wyświetleń.

Tak nie wiem co mam jeszcze podsumować więc skończę na tym.

Teraz chcę tylko pozdrowić wszystkie osoby, które przeczytają ten post. Dzięki wam nadal robię to co robię i liczę, że będzie nas więcej :D :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz