sobota, 12 grudnia 2015

"Przypadki Callie i Kaydena" J.Sorensen


Polski tytuł: Przypadki Callie i Kaydena
Oryginalny tytu
ł: The Coincidence of Callie and Kayden
Autorka:
J.Sorensen
Ilość stron: 365
Wydawnictwo:
Zysk i S-ka Wydawnictwo
Kategoria:
obyczajowe/ dla młodzieży
Cena z ok
ładki: 34,90
Ocena:
5/10

 
Książka poleciła mi koleżanka, utwierdzając mnie w tym, że jest ona ciekawa. Więc, gdy ostatnio spotkałam ją w bibliotece od razu ją wypożyczyłam. Książkę zaczęłam czytać i skończyłam tego samego dnia.
 
Kayden chłopak o którym marzy każda dziewczyna, jednak zawsze jest druga strona medalu i tylko cierpienie w milczeniu pozwalało mu na przetrwanie kolejnych dni. Jednak milczenie kiedyś musi się skończyć. Tej nocy pojawia się ona...
 
Callie dziewczyna, która w dzień swoich dwunastych urodzin straciła wszystko. Po tym tragicznym dniu odcięła się od ludzi i swoich uczuć. Przysięgła też, ze nikomu nie zdradzi, co było przyczyną tej zmiany. Jednak wszystko się zmienia kiedy pomaga koledze z klasy.
 
Nie spodziewali się jednak, ze ich drogi jeszcze się skrzyżują. College to idealne miejsce na poznawanie nowych ludzi i zmiany swojego życia. Callie z pomocą swojego nowego kolegi Setha otwiera się na ludzi i tworzy listę rzeczy do zrobienia w ciągu tego czasu. Kayden ucieka od problemów i żyje pełną piersią. Kiedy jednak w tłumie uczniów spotyka swoją wybawczynię postanawia się do niej zbliżyć.
 
Co z tego wyniknie?
 
Książka wciągnęła mnie, dzięki ciekawej fabule. Nie od razu dowiadujemy się wszystkiego, więc czytamy, by dowiedzieć się: Kto? Co? I jak?, wszystko się potoczy. Zafascynowała mnie też kreacja bohaterów i ich radzenie sobie z traumą oraz problemami. Najbardziej spodobał mi się wątek muru na wzgórzu, oraz to trzymające w napięciu zakończenie.
 
Więc dlaczego taka niska ocena?
 
Musiałam mijać kilka stron przez opisy, które niszczyły mi chęć czytania tej lektury. Uważam też, że opisy na 3 strony jednego pocałunku to lekka przesada. Podziwiam więc ludzi, którzy przeczytali ją w całości.
 
Podsumowując szybka lektura na długie jesienne wieczory. :D
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz